Rabu, 18 Januari 2012

SET RAWATAN RESDUNG BAGI ANDA DILUAR SANA

Set Pakej Rawatan Resdung.

                                                                   

Kepada anda diluar sana yang berminat untuk mendapatkan set rawatan resdung sila hubungi saya Muallij Nassa 017-7170534/. Set ini Berharga RM90.00 Tidak Termasuk Pos Laju. Sila bank in kedalam akaun CIMB 7036411766 atas nama NASARUDIN BIN MOHD RAIS. Sila sms masa/tarikh/alamat penuh.
1. Serbuk herba sumpahan resdung (30x pengunaan)
manfaat:-
Mengeluarkan lendiran ibu resdung dengan menggunakan serbuk sumpahan resdung bagi menyelesaikan masalah bersin, selsema dan nafas berbau dan hidung tersumbat.
Cara guna:-
Pesakit perlu letakkan sedikit serbuk resdung pada sudu kecil dan sedut pada lubang hidung agar serbuk tersebut dapat memasuki ke dalam rongga hidung untuk memudahkan pengeluaran ibu resdung.
2.Sabun Resdung
Manfaat:-
Merawat resdung, Menghilangkan gatal gatal pada muka akibat resdung, Menghilangkan jeragat pada muka, Merawat dan menghilangkan jerawat, Melegakan hidung tersumbat akibat resdung dan simptom simptomnya.
Cara guna:-
Gosok Sabun Resdung dengan kedua tapak tangan hingga berbuih. Urut perlahan lahan keseluruh muka dan biarkan selama 2 hingga 5 minit. (Jangan risau sekiranya muka terasa gatal atau miang kerana ia merupakan proses merawat resdung. Bagi yang mengalami masalah jerawat batu, hendaklah gunakan sabun ini secara berterusan. Insya Allah akan mendapat hasil yang memuaskan. Adakalanya dalam tempuh rawatan, akan keluar jerawat batu besar yang bernanah.
3.Kapsul herba sauda
Manfaat:-
Mengurangkan risiko simptom resdung dan anti kuman.

4.Lilin Resdung Serai Wangi/Bermadu (4batang)
Lilin resdung digabungkan dengan Aromateraphi serai wangi, madu lebah & herba herba terpilih sebagai kaedah tradisional.
Manfaat:-
Asap yang dihasilkan oleh lilin resdung serai wangi/bermadu ini sekiranya dihidu mempunyai bau yang berbeza berbanding lilin resdung biasa.Set ini mengandungi 4 batang lilin resdung. Kaedah ini dapat menyembuhkan masalah gatal gatal muka pada kulit.
Cara guna:-
Bakar hama resdung disekitar hidung dan dahi dengan menggunakan lilin herba resdung. Selepas rawatan mengeluarkan lendir ibu resdung pesakit perlu membakar lilin resdung yang saya berikan dan alihkan asap pada kawasan hidung dan bawah mata 4 malam berturut-turut. Setelah selesai, basuh muka dengan air bersih.
Firman ALLAH SWT : "Dan kami turunkan dari Al-Quran (sesuatu) yang menjadi penawar dan rahmat bagi orang yang beriman, sedangkan bagi orang yang zalim (Al-Quran itu) hanya akan menambah kerugian" AL-ISRA 82

3 ulasan:

  1. salam..boleh beli secara pos..barang akan dipos menggunakan pos laju, cara penggunaan d beri nota dgn brg..no akaun ade tertera di atas.t.ksh

    Muallij nasa
    017-7170534

    BalasPadam
  2. klau sya nk dpt kn serbuk resdug shja blh x??

    BalasPadam


SABUN TERAPI BIDARA

SABUN TERAPI BIDARA
Sila layari http://perawatsihir.blogspot.com untuk keterangan lanjut.

WANGIAN "KASTURI AS'SYIFA" IKHTIAR PENANGKIS GANGGUAN JIN/SANTAPAN ROHANI DAN JASMANI

WANGIAN "KASTURI AS'SYIFA" IKHTIAR PENANGKIS GANGGUAN JIN/SANTAPAN ROHANI DAN JASMANI
Sila layari http://perawatsihir.blogspot.com untuk keterangan lanjut

SERBUK GHURAH RAWAT RESDUNG & LILIN TERAPI SEDUT HAMA

SERBUK GHURAH RAWAT RESDUNG & LILIN TERAPI SEDUT HAMA
sila layari http://perawatsihir.blogspot.com untuk keterangan lanjut.

Garam Bukit Aromaterapi [campuran minyak herba tumbuh tumbuhan]

Garam Bukit Aromaterapi [campuran minyak herba tumbuh tumbuhan]
sila layari http://perawatsihir.blogspot.com untuk keterangan lanjut