Sabtu, 29 September 2012

RAWATAN GHURAH & BEKAM RESDUNG/JERAWAT

Proses rawatan merawat masalah resdung & jerawat
rawatan ghurah yakni mengeluarkan lendir resdung 15-30minit kemudian akan dibekam menggunakan lilin herba menyedut hama pada muka
 Bergantung pada pesakit yang inginkan kesembuhan maksimum, menjalani rawatan bekam mengeluarkan darah kotor istilah dari zat besi yang tidak digunakan, darah yang dirembeskan akan tinggal dibawah lapisan kulit.Darah akan kelihatan beku yakni tercemar bercampur toksin atau toksin  berpunca dari apa yang telah kita makan.
Pesakit yang mengalami masalah gatal gatal pada bahagian mata, telinga, sakit kepala, hidung gatal gatal, terasa miang kat sekitar muka.eloklah jalani rawatan ghurah seperti diatas.
Dimana kaedah mengeluarkan lendir yakni sinus/resdung akibat dari gelaja makanan seperti makanan laut[ kerang/sotong/udang]/ayam/belacan/budu dsb.yang boleh menyumbang kearah punca resdung dan jika tidak dirawat akam mengakibatkan kerosakan pada wajah kulit tumbuh jerawat dan gatal pada muka/belakang badan ditumbuhi bintat bintat merah atau hitam.
Paling ketara ialah apabila usia meningkat 30thn keatas yang boleh menyumbang kearah penyakit GOUT..yakni bengkak disekitar lutut/atas tapak kaki bengkak atau sembab menyebabkan nak berjalan atau bergerak menjadi sukar.
Nasihat saya jalani rawatan awal pencegahan agar penyakit ini tidak merebak. Apabila umur semakin meningkat sistem ketahanan badan semakin kurang, jadi perlu rawatan awal disamping mengamalkan makanan Sunnah nabi yang tercatit dalam AL-QURAN..cth:- Pati delima/Khal/madu/habbatus sauda/Minyak zaitun Dsb.

RAWATAN RESDUNG/GHURAH RM50.00 shj termasuk 2 buku sabun herba di PIK. Hubungi almuallij nasa untuk temujanji 017-7170534

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


SABUN TERAPI BIDARA

SABUN TERAPI BIDARA
Sila layari http://perawatsihir.blogspot.com untuk keterangan lanjut.

WANGIAN "KASTURI AS'SYIFA" IKHTIAR PENANGKIS GANGGUAN JIN/SANTAPAN ROHANI DAN JASMANI

WANGIAN "KASTURI AS'SYIFA" IKHTIAR PENANGKIS GANGGUAN JIN/SANTAPAN ROHANI DAN JASMANI
Sila layari http://perawatsihir.blogspot.com untuk keterangan lanjut

SERBUK GHURAH RAWAT RESDUNG & LILIN TERAPI SEDUT HAMA

SERBUK GHURAH RAWAT RESDUNG & LILIN TERAPI SEDUT HAMA
sila layari http://perawatsihir.blogspot.com untuk keterangan lanjut.

Garam Bukit Aromaterapi [campuran minyak herba tumbuh tumbuhan]

Garam Bukit Aromaterapi [campuran minyak herba tumbuh tumbuhan]
sila layari http://perawatsihir.blogspot.com untuk keterangan lanjut